My ads

Business Analyst vacatures in Bankwezen - 4 vacatures beschikbaar

Word je geboeid door bankwezen en heb je er altijd van gedroomd om een speler te zijn in de evolutie van het domein? Met het diploma van Business Analyst ben je een ideale toekomstige medewerker om aan de slag te gaan in dit domein! De Functioneel consultant is belast met Analyse van het informatieproces, analyse van het strategieproces, evolutie van het logisitiek proces, enz. Je vaardigheden worden vaak gezocht door ondernemingen: je hoeft alleen nog contact op te nemen.

BUSINESS ANALYST H/F

GROUPE ONEPOINT
Brussel
Vandaag de dag hebben we 2.300 medewerkers op 14 locaties in de wereld: Parijs, Bordeaux, Toulouse, Nantes, Lyon, Amsterdam, New York, Brussel, Luxemburg, Melbourne, Singapore, Montreal, Tunis, Zele...

Business Analyste (F/H/X) (contrat de 12 mois)

Banque nationale de Belgique
Brussel
De Nationale Bank van België (NBB) werft een tijdelijke Business Analyst (F/H/X) aan voor haar afdeling Statistische Informatiesystemen.

Banking Business Analyst FR/EN

WinBee HRC
Brussel
Schrijf gedetailleerde gebruikersvereisten (user stories) met concrete acceptatiecriteria en treed op als bewaker van de definitie van 'klaar voor gebruik' van elk gebruikersverhaal.

SENIOR BUSINESS ANALYST – ASSET MANAGEMENT

CAPCO
Brussel
Capco België werft momenteel een Business Analyst aan met minimaal 6 jaar ervaring in de vermogensbeheersector.
Jaar
Gemiddeld salaris Bankwezen Business Analyst
Your browser does not support the canvas element.
Gemiddeld maandsalaris, alle niveaus bij elkaar opgeteld (niet-contractueel) Vergelijk uw salaris in andere steden: Vilvoorde Zaventem

Business Analyst

Insight about Business Analyst
  • Het grootste deel van de functies zijn arbeidsovereenkomsten van onbepaalde tijd. Slechts een deel vacatures zijn voor bepaalde duur. De rest van de vacatures zijn bestemd voor jobstudenten en stagairs.
  • Het gemiddelde salaris voor de functie van Business Analyst is 5036€ per maand.
  • Doorgaans worden compententies in projectmanagement, analyse van de behoeften van de klant, analytische vaardigheden gevraagd voor wie zich kandidaat stelt voor de job van Business Analyst.

De laatste 4 internationale blogartikelen over hen

Android-pictogrammen
Android-pictogrammen
Android O-pictogrammen vertegenwoordigen uw app op de schermen van de thuis- en alle apps van een apparaat. De volgende richtlijnen beschrijven hoe iconen unieke visuele behandelingen, animaties en gedragingen kunnen ontvangen.......
Lees verder →
2cd2286d7705dc60df73e605229437dd4a6c3a63   sky
Het indienen van een jaarlijkse CoP is de kern van de betrokkenheid van uw bedrijf bij het UN Global Compact en geeft waardevolle informatie aan uw stakeholders. Het algemene formaat van een CoP is flexibel en de CoP's kunnen in elke taal worden voorbereid, zolang ze maar aan de onderstaande minimumeisen voldoen. Omdat onze deelnemers zich allemaal in verschillende stadia van hun duurzaamheidsreizen bevinden, zijn de CoP's ingedeeld in drie differentiatieniveaus op basis van de diepte van hun bekendmaking......
Lees verder →
WAAROM SERVERLOZE WAARNEEMBAARHEID?
WAAROM SERVERLOZE WAARNEEMBAARHEID?
Wanneer u een "serverloze" applicatiebenadering toepast, streeft u ernaar om uw operationele lasten en ongebruikte overhead sterk te verminderen en u uitsluitend te richten op activiteiten die de bedrijfswaarde stimuleren en creëren, zoals het schrijven van nieuwe applicaties en functies. Met deze aanpak schrijven uw ontwikkelaars code en sturen deze naar de omgeving van de leverancier, die de verantwoordelijkheid op zich neemt voor het opstarten van alle hardware, software en netwerken die nodig zijn om die code te draaien......
Lees verder →
Belang van het communiceren en het voldoen aan de eisen van de klant
Belang van het communiceren en het voldoen aan de eisen van de klant
Duidelijkheid van communicatie is belangrijk wanneer men probeert te begrijpen wat de klant werkelijk nodig heeft. Om duidelijkheid te krijgen, moeten vaak belangrijke vragen worden gesteld om een beter inzicht te krijgen in de situatie van de klant. Door de klant te voorzien van een duidelijk begrip van de acties die u van plan bent te ondernemen om de situatie te verhelpen, samen met een specifiek tijdsbestek, laat ze weinig twijfel bestaan over wat ze kan verwachten en elimineert ze verwarring of misverstanden....
Lees verder →